Alles over bezorgen

Bezorging is gratis. Een dag na het plaatsen van je bestelling ontvang je een mail waarin we vertellen wanneer we bij je langs komen.

 

Wanneer komen jullie langs?

Vandaag besteld, is overmorgen bezorgd. We bezorgen niet op zondag: dus op vrijdag besteld, is maandag bezorgd. We bezorgen tussen 08:00 en 22:00 uur. Op de bezorgdag ontvang je een mail met daarin het specifieke tijdvak waarop we langskomen. Hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

 

Kan ik ook een andere dag kiezen?

Ja, dat kan. Met de bezorgbevestiging die je een dag na het plaatsen van jouw bestelling via de mail ontvangt.

 

Welke service bieden jullie?

We bezorgen tot aan jouw drempel. Je zult zelf even moeten uitpakken en oude artikelen kunnen we helaas niet mee terug nemen.

 

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

Als het niet lukt om volgens afspraak te bezorgen, dan proberen we je daarover zo snel mogelijk een bericht te sturen. Heb je geen bericht, maar ook geen bestelling ontvangen: neem even telefonisch contact met ons op via 038 845 45 40.

 

Wat als ik niet thuis ben?

Lukt het je niet om op tijd thuis te zijn? Je krijgt vanzelf een e-mail waarmee je een nieuwe afspraak kan maken.

 

Ik heb een klacht over een bezorging

Ook dan kun je het beste even bellen met 038 845 45 40. Kijken we meteen wat we voor je kunnen doen.

 

En wat als ik het Retourkoopje wil retourneren?

Ook een Wehkamp Retourkoopje mag je retourneren. Daarover lees je hier meer.