Garantievoorwaarden

Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Heb je een klacht over je artikel? We kijken ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene artikel gaat langer mee dan het andere.

Wat moet ik doen als ik een artikelklacht heb?

Een artikelklacht kun je telefonisch doorgeven aan onze klantenservice. Daar wordt bepaald hoe de klacht het beste opgelost kan worden. We bieden je een korting aan, nemen het artikel terug of sturen een reparatiedienst.

Let op: (kleine) beschadigingen die al op het artikel zaten bij aankoop, sluiten we uit van de klachtafhandeling. Elke andere artikelklacht nemen we in behandeling.

Wat gebeurt er als het artikel wordt gerepareerd?

Onze klantenservice neemt contact op met de reparatiedienst en binnen 2 dagen ontvang je van hen een bericht wanneer ze van plan zijn om langs te komen. Zij beoordelen vervolgens of je klacht terecht is. We laten je altijd weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Valt jouw klacht binnen de garantie? Dan komen de kosten voor het repareren van het artikel voor onze rekening. Natuurlijk inclusief voorrij- en/of verzendkosten.

Valt je klacht buiten de garantie? Dan laten we je weten wat de reparatie kost. Je kunt dan zelf bepalen of je het artikel wil laten repareren. Het kan zijn dat de reparatiedienst onderzoekskosten in rekening brengt. Is dit het geval, dan vind je deze kosten terug in het overzicht dat je van ons ontvangt.

Garantiebewijs

Na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je via mail direct je factuur. Bewaar dit goed, want het is tevens je garantiebewijs.